Oh ohh suyundan da....

Fındık alım fiyatları açıklandı . Tarım ve Köyişleri Bakanı Mehmet Mehdi Eker, tombul fındığa Eylül ayı için kilogram başına 4 YTL, Ekim-Kasım döneminde kilogram başına 4,5 YTL, Aralık ayı ve sonrası için kilogram başına 5 YTL müdahale alım fiyatı uygulanacağı söyledi...

•bu fiyata iyi Fındık kırarız (!) Kefeli !


▌"Bizim Evin Halleri " dedin dedin en sonunda büyük bi kanala transfer ettirdin .
Büyüksün Kefeli... Çalık'la bağlantını araşTırTıyorum...
( dizi 1 Eylül pazartesi günü saat 17:20 'de ekranlara ATV'de merhaba diyecek.)

Yeşil Blog ¤ Microsoft, Windows Vista ve Windows XP kullanıcılarının masaüstü enerji yönetimlerini geliştirerek daha fazla enerji tasarrufu yapmalarını sağlayan bir uygulama başlattı.
Microsoft'tan yapılan yazılı açıklamada, ücretsiz olarak indirilebilen Verdiem's Edison uygulamasının, işletim sisteminin mevcut güç ayarlarını daha fazla enerji tasarrufu yapabilecek şekilde geliştirdiği, tüketici dostu, kullanması ve yönetmesi kolay bir kullanıcı arayüzü sağladığı kaydedildi.
Bilgisayarın enerji tüketiminin çok daha etkin olarak denetlenmesine imkan vererek karbon salınımını azaltan Verdiem's Edison'un, Microsoft ile çevreye duyarlı teknoloji ve süreçler konusunda farkındalığı artıran uluslararası organizasyon Climate Savers (İklim Kurtarıcılar) tarafından desteklendiği ifade edildi.


yazılımı » buraya « tıklayarak edinebilirsiniz.


►İnadına Franco ! ツ
1 Response
  1. KeFeLi Says:

    # Funduğun geçen yila oranla fiyatunun düşmesi normaldur.Bu sene oldukca fazla verdi funduk.Ama dünya üzerinde %85 ini senin ürettiğin bir ürünün satılamayıp,tonlarca fındığın bilmem kaç yıl depolarda beklemesinin,çürüyüp zarar edilmesinin sonucudur 3 5 yıldır yaşanan fındık krizi.

    # O dizi transfer bile edildiyse ben bırakıyorum televizyon izlemeyi.Artık "ben sadece belgesel izlerim" diyen entel gruba transfer oluyorum bende.