Srebrenitsa Soykırımı ● Radovan Karadziç







SREBRENİTSA _ Birkaç günde katledilen 10 bini aşkın erkek ve gençten geriye, kimliği dahi tespit edilemeyen ve çoğu torbalarda saklanan milyonlarca kemik kaldı. 1042 çocuk hâlâ kayıp. 570 gen kıza tecavüz edilip öldürüldü.Erkekler kurşuna dizildiler. Öldürülen masum insanların kemikleri torbalarda, yakınlarını kaybetmiş Boşnak kadınlar ise gözyaşlarıyla kayıplarını arıyor.




►Dünyanın seyrettiği katliamın sorumlusu, 12 yıl sonra yakalandı (!)...
yakalanmış (mış). Yani "..mış gibi" yapıyorlar .Nasılki Batı için böyle bir Katliam yok(muş)tu o misal...

Radovan Karadziç Lahey Savaş Suçları Mahkemesi'nde yargılanıyorMuş .
Kendi savunmasını yapacakMış , hakimin tarafsızlığına inanmayarak değiştirilmesini isteMiş, yeni bir hakim atanMış. ...Mış , ....Mış
Masal gibi yani, uyutmak için birebir hani...

►Büyüklerin (!) anlattığı yakın geçmişin popüler masallarını hatırladım şimdi bak ;

sonları 3 aşağı 5 yukarı aynı;

●bebek katili bi şerefsiz var onu yakaladık mı elimize mi verdiler (!) hatırlamıyorum pek,
belki de hatırlamak istemiyorum , uçağın içinde gözlerinin bağını açıp ; CEEE,BÖÖ tarzında bi karşılamayla Türkiye'ye hoşgeldin demişlerdi , gözlerini kırpıştırmıştı o da , onu itlâf etmediler ama masalın sonuna doğru bi kayalıklara bıraktılar tavşan misali...
Kardak mıydı neydi ? YOK o başka masaldı karıştırdım.
Neyse işte o da ölmedi ama rutubetten çürüyecek inşallah, tavşan yüzüp adadan kaçmazsa, yada uzaylılar ışınlamazsa şimdilik ., masalın ucu açık yani...
●ABD çok sevdiği Saddam'ı yakaladı sakalından bit ayıkladılar vs. sonrada traş ettiler ve The ENd.
●Sırp Kasabı dediler reytingler düşerken yakaladılar onu da traş ettiler ...

demem o ki saygıdeğer okuyucu ;
yüzbinlerce masum topraktayken ne yapayım ben o tiyatroları...çok pardon Mahkemeleri.
Söyletmeyin beni daha...


hacıCavcav



zamanınötesindengelenEdit: Kefeli canımCım teşekkür ederim ve münasip yerlerinden öperim.

2 Responses
  1. Adsız Says:

    iki yazı alttaki "soykırım" başlıklı yazında değinmek istemiştim. daha doğrusu o başlık altında bu olaya da değinmeni beklemiştim.

    trt'de "mavi kelebeğin izinde" adlı bir program yapılmıştı. sanırım o programın cd'lerini yapmışlar. elde etmek istiyorum onları.

    avrupanın göbeğinde ve gözleri önünde yapılan modern zamanın en büyük katliamına avrupanın hâlâ sessiz kalması benim bu kıtaya karşı kalıcı nefretimi kazanmış ve avrupanın yanında değil, her zaman karşısında olmamız gerektiği fikri sabitine erişmeme neden olmuştur.


  2. o zaman bu katliama (ki ben etnik temizlik diyorum) göz yuman ve sessiz kalanlar şimdi tüm duyularını Kafkasya için kapıyorlar.Masum insanların Câni'ler tarafından kurulmuş bir sisteme kurban gitmeleri benim de canımı yakıyor.

    ayrıca bahsettiğin program için;
    Cd olarak ben bilmiyorum fakat MP4 formatında , aşağıdaki linkten indirebilirsin .

    link:
    http://www.girift.com/trt-mavi-kelebegin-izinde-mp4-indir/