Parti #2


Futbol alimliği yapmak istemiyorum ama söylemeden de geçemeyeceğim;

Bu takımda önce Semih'in forması verilmeli,diğer 10 tanesi sonra dağıtılmalıdır.

İlla ki oynayacak bu adam başka çaresi yok.Tek forvetli oynayacaksan da Semih'i oynatacaksın,yarım forvetli oynasanda.15 milyon € verip aldığınız adamın ,Semih'ten iyi olmadığını görmek sanırım büyük bir acıdır yönetim için.

İlla iki forvet oynayacaksak ,ve Alex'ten de vazgeçilmeyecekse,Milan gibi oynamaktan başka çaremiz yok.Transfer de ona göre yapılmalı.Yani;

Gattuso,Pirlo,Seedorf,Kaka ortasahasını kuracaksın...

Alex'i klasik yeri, forvet arkasına koymak istiyorsan,iki kanat adamından birden vazgeçip,iki iç oyuncu bulacaksın.Mesela solda iyi bir Emre yapabilir o görevi.Sağda da iyileşince Deivid.Orta sahayı parselleyemiyoruz,her derin topta rakip forvetler bizim Edi-Büdü ikilisiyle karşı karşıya kalıyor.Bu taktikle 0 puan çekersek şaşırmam .. Yarın çıkacak takımların forvetinde Diarra olmayacak ..

Son sözüm resimdeki eleman için.Nasıl Guiza Semih'ten iyi futbolcu değilse,Josico da Maldonado 'dan iyi değil.Bu adam ilk geldiğinde de aynı şeyi söyledim,halen arkasındayım.Selçuktan da iyi,Kemal dende, Josico dan da..İnşallah yanılan ben olurum..

Çok zenginsin..Övünüp duruyorsun bununla...Parası da bilekliklerle fişlediğin adamların cebinden çıkıyor ..Rakibin olan bir takımın (Villareal) esas adamını alamıyorsun..(Senna).Yerine yedeğini getiriyorsun (josico)..Ki kendisi 33 yaşındadır..Benim gözümde tam bir fiyaskodur bu transfer..Çıkıp Aurelio dan daha da iyi oynasa bu adam,benim gözümde fiyaskodur.

Simao,,Stevic,,Josico..Yetmedi mi?

Son olarak;


Bizim için aziz olan Fenerbahçedir.
0 Responses