Ahval

Google da "eşek sudan gelinceye kadar seks" "konulusunu" arattırıp,bloğuma kadar düşen,fantazi dünyası atmosferi geçik 20 kişi kimdir hiç merak etmiyorum.Merak ettiğim,bu arkadaşların hayal dünyasında daha neler barındırabilecekleri.

*evet bende analtyics kullanıyorum.ego tatmini hakkımız ,söke söke alırız.

Format atılmış bilgisayarı yeniden eski haline getirmekten nefret ediyorum.

Trt nin dizilerinden de nefret ediyorum.Hele sevgi dolu dizi müziklerine fena halde uyuz oluyorum.Ama insanın diline yapışıyorlar.Babaanneee , süper babaanne..Bir de "bizim evin halleri" diye bir dizi vardı.Ziyan ötesiydi.Ona n'oldu acep?

Müthiş mimari zekanın eseri olan,dizayn harikası kavşağımızda 5 gün içinde 3 kaza meydana geldi."Alkolü almış,olmuş bi' dünya,görmemiş kavşağı yavşak", açıklamasıyla memur amca haftanın özlü sözüne imza atmış oldu.

Bizim kanun üstadı Göksel Baktagir'in Turkuaz adlı eserini günde 30 kez dinliyorumdur herhalde.Tek kelimeyle harika.Bık"a"mıyor insan bir türlü dinlemekten.

Unutulan edit: Son zamanlardaki favorilerimden biri de "Cafe Anatolia nın New Spring albümü.O da çok başarılı bence.

8 Responses
  1. Adsız Says:

    trt hakkında yazdıklarına kesinlikle katılıyorum.

    başarısız diziler, işten anlamaz sunucular, hatta en eski tv kuruluşu olmasına rağmen sık sık yaşatılan yayın akışındaki aksaklıklar...

    vurdumduymazlık mıdır, beceriksizlik midir, nedir anlamıyorum.


  2. Leyla Says:

    Göksel Baktagir mükemmeldir, insan bıkmaz onun müziğinden. Vallahi müzik konusundaki tüm yazılarına ve yorumlarına ve beğenilerine alıcılarımı açtım artık kefeli. Gördümki sendeki müzik zevki benimkine paralel. Cafe Anatolia'ya bakayım bi ara. bugünlerde dinlemediğim yeni müzikler peşindeyim.


  3. TRT tam yaz vakti kimse TV seyretmezken deliler gibi para harcadı, sözde erken davranıp seyirciyi kendilerine bağlayacaklar. hiçbir işe yaramaz, sıkıcı ötesi sıradan diziler, yazık günah bizim vergilerimizle dönüyor o kanal.


  4. ▓ google yardımıyla ego tatmin etme metodu da kamasutrayla ilişkilendirilebilir mi acaba ?
    ▓ (bkz: format atılan bilgisayara yabancılaşmak)
    ▓ turkuaz'ı dinledim sayende ama ;
    o beni benden sende onu benden götürdün...
    *artık mail ile atarsın bu acıtasyona...


  5. KeFeLi Says:

    http://www.haber3.com/haber.php?haber_id=403062

    diyorum sadece,,madde 1 için..

    Demekki neymiş;

    google memleketimin erkeklerinin tatmininde çok möhüm bir rol oynuyormuş.Buna bloğum(uzun)alet edilmesi incitti beni Hsncğm.


  6. bu uyarını ciddiye alacağım Kefeli.
    hatta şimdi google'a girip "incinen kalpleri onarmanın yolu" yazdım , sonucunu birlikte göreceğiz...


  7. bizim evin halleri atv'ye transfer olmuş. Pazartesi'den itibaren her akşam 17:20'de...


  8. KeFeLi Says:

    :o

    O dizi transfer bile edildiyse ,ben tv izlemeyi bırakıyorum.Artık soranlara "ben sadece belgesel izlerim" diyen kesime transfer oluyorum bende.