Korkma !



Terasta bulunduğumuz süre içerisinde (2 buçuk saat**150 dk**9000 sn)
hiç yerinden kımıldamayan , bizi korkutan fakat bizden korkmayan , ışık saçan , patlayan, çemkiren , her türlü pisliği yapan bir bulut vardı...Kefeli ile ne olduğunu çözemedik, çözen ve bilen varsa bize yardımcı olsun isteriz .aşağıya dikkatimizi çekenleri yazdık.ben yardımcı olurum diyen olursa tez bize haber salsın .

■ fotoğrafta görülen bulut saatlerce yerinden oynamadı.
(cebirsel hesap yapabilecekler için yukarıda yazdık değerleri)

■gece saat 01:25 civarında bir planör uçak geçti . Pır pır :) çook yüksekten alakasız bi rotası vardı.

■ şimşek görüntüsü veren bu buluttan 3 sn 'de bir ışık fışkırmasına rağmen , fıssss -tısss-fosss hiç bi ses gelmedi .

■10 dk içerisinde tek bulut olmayan gökyüzünü bulutlar kapladı , fakat bizim "Işıksaçan"
hala aynı yerindeydi....

■ bulutlara şekil vermek çocukların hayal gücüne örenek olabilir ama 2 kişi aynı şekli görüyorsa ve bu ürkütücü bişeyse normal olmayan bişeyler sözkonusu....

Sesimizi duyan birileri varsa; LÜTFEN bize yardım edin....
elimizde video kayıtları ve fotoğraflar mevcut.
8 Responses
  1. KeFeLi Says:

    Yanısıra;

    # Terasta o ana kadar bizimle sakin sakin takılan pisicik,bir anda sağa sola saldırmaya,enteresan hareketler sergilemeye başladı.

    # Beni etkisi altına alan bulut,babama telefonda "nabıyon" dememe sebep oldu.

    # Daha da bir ton olay oldu ama unuttum.Işıksaçan yüzünden sanırım.


  2. Leyla Says:

    bu gerçek mi? siz ciddisiniz galiba?


  3. gayet ciddiyiz Leyla. Bir fikrin mi var yoksa ?


  4. KeFeLi Says:

    Bence bu amerika'da fırtına koparmaya giden bulutlardan yolunu kaybedip bizim semalara düşmüş olanıydı. Yavruydu da henüz herhalde,bir türlü çakıp gürleyemedi.

    Tekneleri annesi zanneden yavru balina gibi birşey sanırım.


  5. Leyla Says:

    Yok bi fikrim yok da siz neye benzettiniz? Ben bir kaplan başına benzettim ağzını açmış öyle kükrer gibi. nolur siz de buna benzetmemiş olun.. :)

    kefeli; balina benzetmen de pek bi yerinde olmuş :D


  6. KeFeLi Says:

    Şu anda bakıyorum da, hafiften de yaban domuzuna benziyor.Sol tarafı kafası filan.

    O sırada tırsmakla meşgul olduğumuzdan bir şeye benzetemedik=) "Ya bizi yerse" diyordu Hsn en son hatırladığım =)

    İşin garip yönlerinden birisi,gökyüzünde sadece böyle bir bulut var ve görüldüğü gibi patladı,ateş saçtı durdu 2,5 saat boyunca,hemide hiç yer değiştirmeden.Ama bir kişi de kafasını pencereden çıkartıp "bu ne lan" diye bakmadı.


  7. hadi o gün mangal yapsak
    -Çok yedik abi ondan
    derdim de (:

    ▌ olum atıp tutma video kayıtları var malum ...
    ben diyor muyum korkudan babasını aradı diye :)


  8. KeFeLi Says:

    ahahahahahaha

    itiraf.com a düelloya davet ediyorum seni,anonymous adı altında.=)