Vaziyet #3

# Olimpiyatlar başladı da,en azından bir eğlence çıktı.Futbolsuzluk ne kötü şey yahu.Bütçeyi sarstı.Can sıkıntısından her gün dışarı çıkarsak öyle olur.

# Derya Büyükuncu kaç yaşında? Kendimi bildim bileli yüzer bu adam.(hatta ilk adını duyduğumda bayan olduğunu düşünmüştüm).Yani diğer rakiplerinin yanında yüzmeye çalışır desek daha doğru olur sanırım.Demin elemelerini izledim.Yine 7. oldu serisinde.Olmuyo' be Derya'cım,bırak sen bu işleri.

#Konu yüzmeden açılmışken;

Sırtüstü yüzememe sıkıntım var.Boğulacak gibi oluyorum.Çok da denedim öğrenmeyi,olmuyor.Hayır benim gibi Karadenizli bir adama yakışmıyor.Neyse , ben çaktırmadan yüzüstü gitmeye devam edeyim en iyisi=)

# Mahallemizde çiğköfteci varmış da benim haberim yokmuş.Zaten köşede ufacık bir dükkan ama adam hakkını vermiş.Ligin ilk haftası Antep deplasmanına gitme düşüncem de var.Oralarda asma yaprağına sarıp veriyolarmış çiğköfteyi.Gidelim de gerçek kebabın,çiğköftenin tadına bakalım.Zira arkadaşların çok methettikleri yerler var.(Axel'in takriben 3 sene önce, kendi ellerimle yoğurdum,alın terimi akıttım dediği bir çiğköfte vardı ki..vardı yani.Bayağı başarılıydı.Ama ben yinede Axel'in yaptığına inanmıyorum.)

#Facebookta poker oynarken masadan biri "Kefeli,are you really zim" yazdı.Zim nedir ki evladım ,"adam gibi adam konuş benle" dedim.Meğer zimbabwelilere zim denirmiş.Yok mok dedim.Daha sonra neden zimbabwede değilsen zimbabwe networkundesin diye sordu.Çok tutuldum ,masadan çıktım.Sanane totoş,facebook nüfus müdürü müsün?

#Antalya'daki orman yangınının ardından "en azından artık buralarda kene yok"açıklamasını yapan amcaya kontra olarak saçınızda kepek varsa saçlarınızı tutuşturun önerisini getiriyorum.Bir de deyyus kelimesi Zeus tan türemiştir diyen vardı,aklıma geldi şimdi.=))

# Esip gürleyen ,diklenen Saakaşvili,ateşkes istemiş.Ne oldu?Amerika'dan beklediğin destek gelmedi mi?Olan yine gariban sivillere oldu.Rusya'da hazır fırsat çıkmışken ne kadar zaayiat verdirirsem o kadar iyi mantığıyla kara,deniz , havadan ablukaya almış.Yazık..
2 Responses
  1. Leyla Says:

    off offf 2000 kişi ölmüştü en son haber izlediğimde.. köpekler savaş açmadık diyip şimdi de ateşkes mi ilan ediyorlar?

    hakkaten neden zimbabve?