Hooligans

kefeli&axel

it is e feşınıbıl layf.
10 Responses
  1. Leyla Says:

    feşınıbıl layf da yüz bandı olur mu? cıkcıkcık olmadı bak bu :)


  2. KeFeLi Says:

    Yüz bandı nerde yahu.Atkı o.Metroseksüel holigana çıkmasın adımız=)

    Moda dersleri serisine başla bence blogunda.Gördüğün üzre ben gibi cahillere yardımın dokunur=)


  3. Leyla Says:

    :D yanlış anladın beni. hani gazetelerde göze çekilen siyah bant vardır ya, sen de (sanırım kendi yüzüne) beyaz bant çekmişsin. onu diyorum? hani bunun feyşınıbıllığı diyorum? yüzünü göstermeyen nasıl feyşınıbıl olabilir diyorummm :)


  4. KeFeLi Says:

    hahaha yüzü beyaz olan Axel.Ben atkısı eşkiya Reşo gibi bağlı olanım.Kısaca soldakiyim=)


  5. Leyla Says:

    Heh şimdi oldu :) Ama Axel'e hiç gitmedi o kocaman beyaz kare BANT :)


  6. KeFeLi Says:

    =)

    adam underground bi şahsiyet.ben kendimi bile deşifre etmemişken,onu hiç edemem=)


  7. Leyla Says:

    hehe o da doğru :)
    gerçi sen benim gözümde deşifre oldun. benim çok keskin bi hafızam var. bu saçları ve alnı nerde görsem tanırım artık :)


  8. KeFeLi Says:

    =))

    3 sene önceki resim bu yahu.yaşlandım artık.saçlarda 3 numara.biraz zor yani=)


  9. Leyla Says:

    iyi hadi yırttın :)


  10. axel Says:

    her nasıl çıktıysam bi 10 kilo fazladan eklenmiş bu resimde bana... kefelinin tuzağı varsayıyorum;) ama yüze bant olayını takdir ettim:)
    oh yeah!