Memleketim

Dün

Trabzon’da İ.T. adlı kadın, birlikte olduğu kişinin cinsel organını keserek karşı binanın çatısına attı. Olay dün sabah saat 04.30’da Trabzon’un İskenderpaşa Mahallesi Çarşıiçi Sokak’taki bir otelde meydana geldi.Polisler tarafından bulunan cinsel organ da özel korunaklı bir kutuya konularak aynı uçakla İstanbul’a yollandı.

Bugün

Trabzon'da 28 yaşındaki Sinan Günaydın'ın, birlikte yaşadığı İ.T. tarafından bıçakla kesilen cinsel organı, İstanbul Üniversitesi İstanbul Tıp Fakültesi Hastanesi'nde yaklaşık 12 saat süren bir operasyonla yerine dikildi.Hekim, şu an kopan parçanın kan dolaşımını takip ediyoruz. Kan dolaşımı ortalama 2 ila 4 hafta içerinde kesin bir şekilde sonuçlanacak. Eğer bu şekilde iyi giderse kopan parça yerine iyi bir şekilde dikilmiş olacak. 3-4 hafta içerinde iyileşecek, tam olarak fonksiyonların yerine gelmesi 3-6 ay arasında sürebilir" diye konuştu.


PS:Medya organlarında manşet olma durumunu geçtim.Mevzu bahis organın bir erkek için ne kadar önemli olduğunun kanıtıdır bu.Sabah 4.30 da abla kesip atmış karşı binanın çatısına.Dayı da o can havliyle herşeyi s..ir edip peşinden koşmuş sanırım vakit kaybetmeden.Yoksa bir kedinin kapması gayet olası bir durumdu.Hayır komşudan da rica edilmez.Komşu çatıya şeyim kaçtı.Sepete koy da ben aşağıdan alayım.

Özel korunaklı kutu olayına ise hiç girmiyorum.

Haberi gönderen Hsn Dğryl a da sevgilerimi iletiyorum buradan.
1 Response
  1. Adsız Says:

    haberi bana biri anlatmıştı. organın aranması sahnesini öykünerek yapınca, ne arıyosun?, diye sordum. koptuk tabi...

    vahşetin sınırı yok anlaşılan.