Vaziyet

# Dediğim gibi 1,5 kredi için okul uzadı tekrar.Aralığa mezunum inşallah.Gençlik ( Ferhat , Cenk , Murat, Ömer ,Nuri Abi) havuz keyfi yaparken ben köşede bir tenhada finallere çalışmakla meşguldüm.Adaletin bu mu dünya ? ...

#Alamanya'ya arkadaşımın yanına gitmek istiyorum.Ancak 15 gün içinde taşınıyoruz.E ondan sonra ramazan başlayacak zaten.E çocuk da Eylül 15 te Türkiye'ye dönecek.Sanırım gidemiyorum.Bari haftasonlarını değerlendirelim sağda solda.Kısmetse her haftasonu bir yerlere kaçma niyetim var.Niyette kalmaz inşallah.

#Aklıma bir dünya soru geliyor ama laptopun başına oturduğumda unutuyorum hepsini.Aşırı derecede unutkanlık başladı.Sebebi nedir ki? Doktora görünsem iyi olacak sanırım.

#Edip Akbayramdan gidenlerin türküsüne fena sardım kendimi şu sıralar.Trene binsem,uzaklara gitmek için,kulağımda mp3 playerimde bu şarkı çalsın,beni uğurlamaya kimse gelmemiş olsun,pencereden kafayı çıkarayım,vedalaşanlara bakayım.(bir tek mp3 playeri ben kattım,diğerleri klipten =)

#Deniz Baykal' ın "acaba şimdi nereden saldırsam" mantığı üzerine kurulu taktiklerini ilgiyle izliyorum.Müthiş geniş düşünebilme kabiliyetine ise tek kelimeyle hayranım hocam.

#Osman Yağmurdereli'ye Allah'tan rahmet,yakınlarına başsağlığı diliyorum.Gayet sempatik,sevimli bir kişilikti.Kanserle uğraşmak zor.Allah kimsenin başına vermesin.
1 Response
  1. FB taraftarının "70'lik rakı!" tepkisinin çeyreği kadar 70'lik muhalefet liderimiz tepki çekmiyor!!