Hoşgeldin


11 ayın sultanı
4 Responses
  1. bu saatte yorum yazarak kendimi aklıyor muyum şimdi (:


  2. Leyla Says:

    aklımı mı okudun kefeli, ben de bu görseli kullanmayı planlamıştım :) ben Karşıyaka'da ramazan ayındamıyız anlamıyorum. bu sabah bankalarda kave çay içen memurlar, cafeler full çalışıyordu valla..


  3. KeFeLi Says:

    Oruçun son saatlerini timsah gibi geçiriceksin Hsn.Sabit bir pozisyona girip hiç kımıldamadan ezanı bekliceksin. enerji tüketimi 0 =)

    Leyla sende biraz modern ol yahu.Malum dini ibadetler sevap ve ayıbı beraber kazandırır günümüz şartlarında.

    "ıyy oruç tutuyomuş.ağzı da kokuyodur bunun şimdi" gibi...

    Ayıplanmak istemiyosan ibadet etmeyeceksin.En kötü boynuna haç takıp dolaşacaksın illa ki bir dine mensup olmak istiyorsan.

    Görsel içinde, gölgemden hızlı post girerim diyorum.Ama sende kullan,benden gördün demicem söz=)


  4. Leyla Says:

    Peki pekii :) Aslında kullansam mı kullanmasam mı diye düşünmüyor değildim.. (Senin hızınla ilgisi yok :P )

    "Amaann bu da türbanlı yobaz zaten bak bak ne de koymuş bloguna" gibi yorumlar gelirdi muhakkak biliyorum :)