Lütfen

Açmışım güzel güzel müziğimi,bloglararası bağlantılar kuruyorum,birinden diğerine geçiyorum,yorgunluk atıyorum bir nevi.Herşey güzel ama bazı bloglarda ben playa tıklamadan çalan şarkılara uyuz oluyorum.Yahu neden zorla dinlettiriyorsunuz.Sanki beste-güfte sana ait.Blogiçi despotizm =)


Edit:Hele bir de,bir olay üzerine,beğenmezsen okuma,zorlamı okutturuyorlar,beğenmezsen dinleme,beğenmezsen bakma kültürü gelişti ki mantar gibi de yayıldı.

Ulan dana ,okumadan ,bakmadan,görmeden nasıl beğenip beğenmediğime karar vereceğim?Hadi onu da geçtim,insan sevmediği bir şey hakkında daha fazla bilgi edinmek isteyemez mi? Sepet gibi oturduğun yerden sallamaktır diğeri.Zaten yeterince adam var böyle.Bizde mi sabahtan akşama göbeğini kaşıyan adam olalım?

Edit 2: Sarbon' un bloğunu özellikle takip etmeye başladım.Müthiş bir gözlem yeteneği var.Kelimelere dökmekte de gayet başarılı =)
1 Response
  1. aynen!!! radyoda ya da bilgisayarda birşeyler dinlerken birden iki müzik birbirine karışıyor noluyoruz derken fark ediyorum müzik blogculardan birinden geliyor. bazıları da inadına mıdır nedir gidip sayfanın el altına koyuyor, bulup durdurması bir saat sürüyor!