Devşir

Hu,Zang,Bekele,Abeylegesse herneyse.

Bunlar Türk bildiğiniz üzre.Bu noktada sıkıntım yok.Bu sporcular sempatik olduklarından,yanlış ülke toprakları üzerinde doğduğundan filan Türk yapılmıyor.Madalya kazansınlar diye getirilip,bin bir türlü sıkıntı ve katakulli altında Türk yapılıyorlar.Elvan hariç,geneli ilk 10 da bile yok yarıştıkları dallar içinde.

Elin Etipyopyasından,benim memleket Zimbabwe den 20. olsunlar diye sporcu getirmenin mantığı nedir?Onlar yerine bizim sınırlar içinde doğmuş sporculara yatırım yapılsa,onlar 20. olsa farkeden ne olur?


Hıncal Uluç

"Türkiye Cumhuriyeti'ne vatandaşlık bağı ile bağlı olan herkes Türktür. Mehmet Aurelio'ya da Elvan'a da kimsenin laf söylemeye hakkı yok. Söyleyenler kafatasçı faşistlerdir. Ben bunu her yerde okumaya hazırım ama Cumhuriyet'te olmasını kabullenemedim." diye yazmış köşesinde.


Cumhuriyet dediği,Cumhuriyet gazetesi malumunuz.


Ben hiç şaşırmadım açıkçası.Faşizm kötü şeydir kötü.
1 Response
  1. Adsız Says:

    faşizme sövenlerin ne yaman faşistlik içinde olduğunu da gördük. kendi varlığımızı başkasına söverek ispatlamaya çalıştıkça böyle sürüp gider bu hikaye.