Yaz-Çiz

Geçenlerde cafede arkadaşlarla otururken, durduk yere şşt yaptım, cafede duyulacak şekilde. Kimse dönüp bakmadı. Bir espri bir millet üzerinde ne kadar etkili olabilir sorusunun cevabıdır.(bkz:her şşt diyene dönüp bakarmısın)

Hoş "malum
Tosun" yazılarını duvarda görüp gözlerini kapayan, ben bakmadım ki diyen insan da var bu memlekette.Ulan sanki o anda arkanda Tosun belirecek. =)

► Taşınacağız dedik ,bir türlü gidemiyoruz. Evin içi savaş alanı gibi. Kitaplığa bir el atayım dedim. Lise yıllarından kalma L-Manyak,Superman,X-Man çizgi romanlarımı buldum.Hey gidi günler.Gerçi böyle dedikten sonra çöpü boyladı hepsi.Şair ruhumun gelişmesinde Aşık Memo'nun rolü büyüktür.

Aşık Memo kimdir?

Leyla çok güzel araba kullandığından bahsetmiş. Karşıyaka'lıların genel özelliğimidir acaba diye merak ettim. Birkaç hafta önce,arka camında "bu arabada iki tane fıstık gibi 35½ lu var" stickeri olan bir araba Bağdat Caddesinde çok deli bir makasla önüme geçmişti.

-Kıssadan hisse diyecek olursak;
Her stickere inanmayın =)
8 Responses
  1. Leyla Says:

    :) Ben OFLUYUM bi onu tekrar belirteyim, karşıyakalı değil, evet burada büyüdüm ama ofluyummmm :)



  2. KeFeLi Says:

    :D Pardon

    Oflular da iyi araba kullanır ama.Yakinen biliyorum =)


  3. Leyla Says:

    hsndgrly; o 61,53 ondalıklı sayısını görmedim farzediyorum :) o ne yau ilk defa gördüm böyle şey :)

    kefeli; pak uşağum öle de, ha afferum sağa :D o kabulümdur.


  4. şöylesi daha makbul o zaman ; 61|53
    OF'un hangi köyünden olmana bağlı olarak iYiDeRe'li (ki RİZE'Ye bağlı) bile olma ihtimalin var !
    *OF ;bakınca görülebilir koşunca 10 dk 'da gidebilir bi mesafe sonuçta :)

    ( yoksa sende hemşerilerinle gurbette düşman olanlardan mısın :)


  5. Leyla Says:

    :) yok hayır ben kimseye düşman değilim, ama ben Ofluyum arkadaş bambaşka bi alem bizim orası, direk Allah'a bağlı biliyorsundur :D Ve Rize'ye yakın bir köy değil, Of'dan Çaykara'ya giderken.


  6. ▌hepsi Lâtife idi Of'lu hemşerum daa.

    ▌Republic of OF. uydu mu şimdi (:


  7. Leyla Says:

    :D piliyrum ama keyifli oluyi piliymusun haböyle konuşmak.