Dinara Safina


Moskova doğumlu,Tatar kızı.Marat Safin in kardeşi aynı zamanda.

Sansasyonel birisi değil.Çok güzel de değil,diğer meslektaşları gibi.Belki, işte Safina vuruşu denilecek özel bir stili de yok.Bende zaten aman aman tenis hayranı bir sporsever değilim.Ama başka hiçbir tenis maçından alamayacağım hazzı veriyor bana onun maçları.

Gözlerindeki hırsı okumamak imkansız.Yaptığı basit hatalar sonrası hareketleri,karşısındaki rakibini "acaba ben bu kadar kazanmak istiyor muyum? " diye düşündürüyordur kesin.Müthiş duygu seline sahne oluyor maçları.Fransa açıkta,yarı final maçında,ilk seti vermiş,ikinci sette 5-2 mağlupken,maçı kaybetmek üzereyken herşeyi tersine döndürüp,önce seti,ardından maçı hemde 6-0 lık bir üçüncü set sonunda alabilecek azme,hırsa sahip bir sporcudur kendisi.Bende hayran kalıyorum böyle sporculara.

Bugün de olimpiyatlarda finale çıktı.Kazanmasını yürekten diliyorum.
2 Responses
  1. Adsız Says:

    bazen, orta asyadan hiç göç etmese miydik acaba, diyorum.


  2. marat safin de taş gibiydi, amma yakışıklıydı!! :))