Sıkıntı

# Yılların birikimi vücudumdan akıp gitmekte sanki. Hani kıl bir hocanın dersinde uykun gelir, gözlerin kapanır , dirseğin sıradan kayar ya.. kendini zorla uyanık tutmaya çalışırsın hoca sana odaklandığı için..Aynı o moddayım son 10 gündür..5 senenin stresi üzerine üzerimden manda kalkmış gibi hissediyorum.

# Her gece sahura kadar Fenerbahçe'de 51 oynuyoruz. Sıkılan olursa evinde buyursun gelsin, bekleriz. Yancı,başımın tacı..

# Bunu demin okudum.Trabzonspor dergisinde futbolcuların idol isimleri üzerine araştırma yapılmış. Laboratuarda evet!. Serkan Balcının idolü İniestaymış. Ulan sen Fenerde as oynarken bu adam Barcelona paf takımı formasına sümüğünü siliyordu,nasıl idol bu? Ardanın idolü de küçük Muhammed filan olsun o zaman.

# Neden bütün smileyler : (ikinokta üstüste) noktalama işaretiyle başlar ki? Şart mıdır böyle olması ?

# Askere gidiyorum sanırım..
3 Responses
  1. fenerbahçe'de 51 oynuyormuş.
    kaç kaç nereye kadar oğlum :)


  2. Adsız Says:

    askerlik mi?
    valla acıdım şimdi sana.
    allah sabır versin.


  3. KeFeLi Says:

    @medyatiki

    Acınacak bir durum yok be hocam. Kendi isteğimle gidiyorum.

    @hsn

    Bahtsızsın kanka sen=) Çölde sıçacak yer bulamamak gibi birşeydi =)