Vakıf

Birkaç adet ünlümüz Meme vakfına yardım amacıyla soyunmuş. Bir nevi hayır işi olduğundan sevap-günah tartışmalarını Zekeriya hocaya bırakmak lazım. Benim çözemediğim bunlar soyununca,vakıfa ne gibi bir yardımları dokunduğu konusu. Mesela bende vakfın önüne gidip soyunsam, salya sümük sizi destekliyorum diye haykırsam baldırı çıplak halde , aynı hayrı işlemiş olur muyum? Bu işler hayra alamet midir?

İnsan şey gibi düşünüyor. Meme vakfına meme bağışlanır sadece.Halbuki ne alakası var sepet herif. Ama ünlüler nasıl olsa her ay eskisini söküp yenisini taktırıyor. Boşa gitmesin bari eskileri.

Şaka bir yana bütün kanserli hastalara Allah'tan şifa diliyorum. Bu daha hayırlı oldu kanımca.
2 Responses
  1. Adsız Says:

    meme vakfı için memelerini açanların bunu sevabına yaptıklarını sanmıyorum. elbette halk dilinde adı "hayır" olsa da bu hayra alamet bir durum olmasa gerektir. zaten bu tür eylemler "hayır" yerine "destek" kelimesi ile izah ediliyor.


  2. bu tür bilmemne hayırı için orasını burasını açanları, abuk resimler çektirenleri ben de anlamıyorum!! üstelik "hayır için çıplak resim çektirip takvim yapmak" de çok demode artık. soyunacaklarsa bahane aramasınlar madem öyle.