İkinci Bahar

Nam-ı diğer sonbahar.

Nedir mesela etiketleri?

Yağar,eser,çorap,ceket,grip,sümük,

aman ne bileyim işte..Seviyorum ben bu mevsimi..En çok da yatağa girdiğinde,üzerine battaniye alman gerektiğini anladığın ilk gece..Battaniye sarılıp ısınman, içine dolan huzur..Sevgilin gibi.O zaman;

Sonbahar = Battaniye fetişizmi

Edit:Bugünkü fırtına da bahçeye 15 sene önce ektiğim elma ağacı ikiye ayrılıp,yarısı devrildi.Öbür yarısı dimdik ayakta ama..Kötü hissettim kendimi. Birgün bende böyle devrilecek miyim?..Bir yanım giderken,diğer yanım ayakta kalmaya mı çalışacak bir şeylere inat?

Kadir Geceniz mübarek olsun. İbadet edin,dua edin bol bol.
1 Response
  1. ben bu sene direk ex aşkıma döndüm .yorganıma.
    yeni misler gibi kokan kıyafetini giymiş almış beni koynuna.
    aramıza soğukluk girmesin diye de hâla şortla uyuyorum :)

    ►fırtınaya gelince ben döndüğümde herşey bitmişti ,
    terasta arkada kalan binanın ( senin dikiz ettiğin 'en üst kat hani') binanın kiremitleri uçmuş yan binanın üstüne konmuştu.
    ama bizde sıkıntı yok kanka herşey bıraktığımız gibi ...