Kartal Kaan


Hisseli Harikalar Kumpanyasını izlerken rastlamıştım ilk. Ne kıl adam demiştim. Evet hoş birşey olmayabilir yaptığım,ama adam gözüme gerçek anlamda çok kıl gelmişti. Bugün bir vesileyle aklıma geldi kumpanya. Tabii peşi sıra Kartal Kaan. Hakkında çok güzel yorumlar var internette. Sevimli,sempatik gibi iltifatlar da cabası. Demek ben "kıl"dan anlamıyorum. Belki de ben "kıl"ım.

Kıldan girmişken konuya,gözümde 2 numaranın sahibi Atilla Atasoy'dur.


Biri bana o kafanın photoshopla oraya konulduğunu söylesin.
4 Responses
  1. Atilla Atasoy kıl olmasının yanında aynı zamanda eczacıdır =) harbiyede eczanesi var ve şu sıralarda devretmeye çalışıo =)


  2. Leyla Says:

    pöffff gece gece farawaysoclose'da gördüğüm mirsc'den sonra bu ne yahu? yani bu kadar kıl ve eskide kalmış adamı bu bloga koyacak kadar kıl bi adammısın sen hemşerim yahu :)


  3. KeFeLi Says:

    Yahu şimdi bloğa Mrsic resmi koymamı da bekleme benden.He illa taş bi erkek resmi koyacaksam,kendi resmimi koyarım =) Erkek bloğu bu erkek,unutmayalım lütfen =))

    Kıl mıyız?
    Evet!!!

    Bu kadar eskide kalmış adamı biliyor olmamız da yaşlanma belirtileri olarak addedilebilir tabii.


  4. Leyla Says:

    yau git mirsc resmi koy demiyoruz elbet :) ama bu kıl tüy adamın resmini de koyma yaw :) evet yaşlanıyorum ne var :) 25 oluyoz az kaldı 25! :(