GFB

Kulakta mp3 player,keyif gıcır,işler tıkır,eve doğru süzüle süzüle yol almaktayım..Köşeyi döndüm baktım emniyet güçleri
iş başında..Günlük vermeleri gereken 150 gfb,pardon gbt için adam topluyorlar sağdan soldan..Şekilde eşkiyamsı olunca caddenin karşısından geçmek beyhude oldu.

P: kimliğini ver bakalım delikanlı
Ben: ehliyeti mi?, fenerbahçe kimliğimi mi?
P: ta.akmı geçiyosun ulan benle
Ben: senle değilde bizle geçiyorlar amirim.

Düşündüm o an "biz neyiz" ? diye..genç olmamızdan mütevellit değildi elbet yasal olmayan gözaltı halleri..Stad ışıklarını ,
sorgu lambası haline getirmeye çalışan ,totalitarizme karşı duruşumuzdu sıkıntıyı yaratan..Yoksa ben çoktan kendime "acaba artık gençmiyim" diye sormaya başladım bile..
Hissesi şudur ki; bir duruştur , varoluştur GençFenerbahçeli olmak..Kimliğe bakılmaz,
bakmadı kimse, ben gururla Genç Fenerbahçeli'yim derken.

Sonra düşündüm,ulan biz üniversite okumuş adamız ,işin içine biraz bilim sokalım eksiğimiz gediğimiz nerdeymiş bulalım diye..
GFB yi ayıralım çarpanlarına ,alt kümelerini alalım,kombinasyonunu çıkaralım , bu şekilde anlatalım kendimizi madem "Fenerbahçelilik" ıspatı isteyen şahıslara..

Dokunan GençFenerbahçeli adı mı? Alalım FB parantezine madem..Fenerbahçeli(gençler) olsun..
E zaten biz değilmiydik "her Fenerbahçeli, GençFenerbahçelidir" diyen..Al sana ıspatı..

X organımız,haberleri her gün yönetimce yalanlanan fanatik gazetesinin, reklamı gibi sarı lacivert değilse doğuştan,Fenerbahçelilik kimliği hakkını kayıp mı etmiş olduk?..

Şaka bir yana kalsın,işin kaka kısmına bakalım biraz daha..

Dişinden arttırdığı 1500 lirayı , tıkır tıkır kulübe sayıp,karşılığında aldığı kombinesine göz koymak,,sen buraya yakışmıyorsun
git kale arkasından maçı izle demek hangi mantığın ürünüdür?.Batılılaşmak, burjuvazinin hüküm sürdüğü ortaçağ avrupası
zihniyetiyle mi yönetmektir insanları..Biz o tribünlerde abilerimizle,kardeşlerimizle omuz omuza,,sırt sırta dayanırken
bizi faydası olmadığını gördüğünüz halde ayırmaya çalışmanın manası nedir?..

Ve herşeyden ötesi;


30 lira veren herkese sözde Fenerbahçe'li olma şansını ufak bir kartla veren zihniyet,hangi mantık çerçevesinde
ömrünü buraya adamış insanların Fenerbahçeliliğini sorgular hale geliyor?


Sıfatlar üzerinden tribünde yer almak değildir gaye..Alt küme şeklinde

G: {genç,güçlü,gururlu,galip}
F: {Fenerbahçeli}
B: {biz,baki,vs..}

biz buyuz demek değil derdimiz..Hiçbir zaman olmadı da..Ancak hayatını Fenerbahçe yoluna adamış insanların ,Fenerbahçe
sevgisini sorgulamak, kişiliğini sorgulamaktır..Kişiliğini sorgulamak kimse farkında değil sanırım ama bir çeşit hakarettir.

"Aşk bir davaya benzer,şahidin yoksa kazanamazsın" demiş Mevlana hazretleri..Aşk ispatı istenen büyük bir iddaadır demiş..
Biz bunun ıspatını vicdanımıza verdik çoktan..Biz bir İnönü deplasmanında ,bağırmaktan gırtlakları patlamış haldeyken ,elimizdeki
ufak bir bardak suyu 10 kişi içenleriz
...yudum yudum..kimileri elinde viskileri ,dev ekrandan joplanmamızı seyrederken..

Unutulmuşsa tekrar hatırlatalım...

Biz Fenerbahçeliyiz..
GençFenerbahçeliyiz..



KEFELİ
4 Responses
  1. Adsız Says:

    sen aşkını ıspatladın arkadaşım. dava kazanılmıştır bence.


  2. (bkz: bir ben vardır bende benden içeru
    )


  3. Adsız Says:

    Biz Fenerbahçe'liyiz.

    Sadece Fenerbahçe'liyiz.


  4. axel Says:

    böyle olmuyor ama..fanzin için sakla olum şunları:)
    ellerine sağlık..
    gençfenerbahçeliyiz!
    sloganımı da atarım..