Yurdum İnsanı

Şoray Uzun yolda,ömür biter yol bitmez,Ayumi Takamo matarama suko,Kefeli ince makasta, tarzı programları izliyorum evde sağolsun babam sayesinde.Gözüme takılan nokta şu;

Şoray arkasında kameramanıyla bir evin kapısını çalar..

O da nesi!

Anadoludaki köylülerimiz sanırım belki bugün ,olmazsa yarın bizimde kapımız çalınabilir diyerekten kendilerine dış kapıyı 24 saat kayıt altına alan bir sistem kurmuşlar.Çünkü kapı çalınır,kapıdaki Şoray'ı içeriden bir kamera çeker.Hani sürprizdi bu ziyaret ?

Birde kapı açılınca aaa Şoray gelmiş tribine giriyorlar ya.Çok gülüyorum yahu.Yurdum insanı rol kesmesini iyi biliyor vallahi.

*Bir programda Artvinli raftingçi dedeler vardı.Tek kelimeyle müthişti.Hele yaptıkları espriler karnım ağrıncaya kadar güldürmüştü beni.

70 yaşındaki dedeye madalya takılacak,ancak bir türlü takamazlar:

Dede:
Ya madalyanın ipimi çok dar,yoksa benim kafammı çok büyük=))

70 yaşında bir insanın hemde kendisini alaya alarak yaptığı espriye bakın.Örnek olsun bazı büyüklerimize.

Karadenizli olmak bir ayrıcalık sanki =)

1 Response
  1. Adsız Says:

    sıçıp sıvamadan, bel altına vurmadan, hakaret ve dedikodu yapmadan, aşağılamadan anadolu insanının iç güzelliğini ortaya koyarken kahkahalar attırabilen gördüğüm tek program: şoray uzun yolda.

    bahsettiğin mizanseni bence bilerek yapıyorlar, inandırma çabası sezmedim ben.