Olan biten

Deivid = Sakat
Appiah = Sakat
Kezman = ?
Maldonado = ?

Açıkçası benim kafamda böyle bir soru işareti yok Kezman ve Maldonado için.Ama genel olarak taraftarlarda hakim görüş bu.İspanyanın oynadığı bol paslı,oyunu karşı alana yıkan,belirli bölümlerde ablukaya kadar varan oyunu oynarsak (en azından varsayalım ) Kezmanın kariyeri için dönüm noktası olabilir bu sezon.Açıkçası ben öyle olacağını düşünüyorum.

Maldonado yada güveniyorum bu sezon için.Evet geçen sene oynadığı maçlarda bazen gereksiz yere, yana geriye pas yaptığı oldu ama anlamsız top kayıpları yüzünden gol yiyeceğime varsın atağa geç çıkayım.Hele nereden geldi bu ikinci Murat Yakın diyenlere ise bi tarafımla gülüyorum çünkü Murat Yakın gittikten sonra yapılan,aslında Fenerbahçe ortasahası için çok önemli bir oyuncuymuş yorumlarını halen unutmadım.Pas yapan adamdan zarar gelmez arkadaş.Benim futbol felsefem budur.

İlk ön eleme maçına kaldı 25 gün,hala kim gelecek belli değil,kim gidecek o da belli değil.Galatasaray'ın Hayri Kıvıl transferini kıskanmadım desem yalan olur.Takıma premier ligden orta yapmayı bilen Kazım geldiğinde sevinmiştim,şimdi ağa babası gitti adamlara.10 maç oynasın 10 maçada damgasını vurur bu adam.Sakatlığı filan geçiniz.Bonservisi olmayan ,gerçek anlamda bir yıldız geldi memlekete.

Benim hala Joaquin umudum var.Ne de olsa umutsuz yaşanmıyor=)

Tamam geçen sene CL de çeyrek final gördük ,güzel bir sezondu falan ama,ben bu takımı sağdan soldan yardıra yardıra oynarken görmek istiyorum.Çok şeymi istiyorum yahu?
1 Response
  1. NYG Says:

    ilk iki paragrafa imza atarım, son paragrafa coşarım...