Olan Biten #2

*Sıkıntı dolu bir hafta geride kaldı.Kafamı yatağa koyunca anında uyuyabilen ben,artık meditasyon,feng şuyi müzikleri olmadan uyuyamıyorum.Ya depresyona girdik,ya entelliği bu aralar fazla kaçırdık.=)

Şaka bir yana, çok yoruldum bu hafta ama değdi,tadını Müzeyyen şarkılarıyla çıkarmak büyük keyif.

En kıl olduğum noktalardan biri ben halen yaz okuluyla uğraşırken,aynı tertip bazı şahısların yüksek lisans yapıyor olması.Converse ayakkabıları,dağınık saçları,gıcık tavırlara sahip Axel'in okuldan şutlanması için gerekli merciilere başvurumu yapacağım. Amerikan konsolosluğunu bombaladı diye iftira atabilirdim ama o saatlerde kendileriyle Sakarya'da karşılaştığımızdan başka bir fikir bulmak zorundayım.Çirkef olabilirim ama o kadar da değil =)

*Cuma günüydü,minibüste eve dönüyorum.Türbanlı bir abla (diyelim) bindi.Yer olmadığından ayakta kaldı.Çantasından para çıkarmaya çalıştığı esnada ,ağır ağır hareketlenen minibüsün ani freni sebebiyle ayakları yerden kesildi.Minibüsün ön camına kafa atma girişimini ben ve yanımdaki ben yaşlarında bir arkadaş kollarından tutarak engelledik.Abla dengesini sağladıktan sonra kendisine kasten dokunduğumuz için olsa gerek bir güzel fırçaladı bizi.Beni bilen bilir türbana karşı kesinlikle bir önyargım yoktur ama bu zihniyet ve bunun gibi aşırı düşüncelere her zaman karşıyımdır.Keşke bıraksaydım da üçüncü far gibi çıksaydı kafan camın ortasından dedim ablaya.İşin kötüsü bir kaç durak sonra boşalan minibüste bir adamın yanına oturdum.O da başladı bunların hepsi böyle,bölücü bunlar demeye.E sen nesin be adam.O kadından ne farkın var.
Biz birbirimizi sevmeyi öğrenemeyiz hiç bir zaman.Herkes hakettiği gibi yönetilir diye bir laf varya.Aynen katılıyorum.

*Şu Fox TV ailem için önemli bir hal almaya başladı.Boks tutkunu(kick boks ve benzerleri değil) ben ve babama büyük eğlence çıktı.Annem de bu sayede hegemonyam altındaki bilgisayarla uğraşabilme şansını yakalıyor.Babam maç bitiminde o ana kadar salgıladığı heyecan hormonu dolayısıyla üzerime sağ kroşelerle gelmese herşey daha güzel olacak ama na'palım.Benim ters guard lı olmam (yani solak olmam)biraz avantaj sağlıyor bana =)

Dipnot:Spiker sıkıntısı had safhada Fox Tv de.Zaten futbol maçlarının içine ediyorlardı,maçları ya yabancı kanaldan,ya da ses kısarak izliyordum,bari boks maçları için şöyle işi bilen biriyle anlaşın.Hayır, kahvede yapılan yorumları ben tv de duymak istemiyorum.

Klitschko o yumruğu bir oturtsaydı varya!

Ebesinin örekesini tersten görürdü rakibi.Bu tip anlatımı yapabilecek,kardeşler kıraathanesinde bir dolu adam var.Bilgehan a bu kadar para vermenize gerek yok yani.(Hoş ne kadar alıyor onu da bilmiyorum ya).
3 Responses
  1. Adsız Says:

    kurtarma kastıyla tuttuğun anlaşılıyor elbette ama "kasten dokunduğumuz için" ifadesi yerine başka bir anlatım seçmeliydin bence.

    haberlerde geçmişti:namaz kılarken bir amca kalp krizi geçirmişti. cemaat ise namazı bozmamak için ona müdahale etmemişti. senin yaşadığın da buna benziyor.

    dini inançlarımızın bu kadar yozlaşmasının temelinde aslında dini bilgisizlik yatıyor. sonra yanında oturup bölücükten dem vuranda ise buram buram yüzeysellik var elbette.


  2. axel Says:

    gıcık tavırlarmış..

    ak göt kara göt blog aleminde ortaya çıkıyor artık :)


  3. KeFeLi Says:

    @ axelim

    kıllı yanaklarından öpüyorum seni=)

    @ medyatiki

    Görüşlerine tamamiyle katılıyorum.İlk cümlen için ise bir kaç şey söylemek istiyorum.

    Kuşkusuz çok farklı ve ağır şeylerde söyleyebilirdim.Her duyduğuna inanan,koyun gibi belli kesimlerce güdülen bu beyinsizlerin yüzünden , ben 2 rekat namaz kıldığım için yobaz muamelesi görüyorum.Neticesinde medya gayet sever bu olayları gün yüzüne çıkarmayı.Birileri siz rahatsınız ,ibadetiniz yapabiliyorsunuz kimse karışmadan,mahalle baskısı bizim üzerimizde der.

    Evet ben yapabiliyorum ibadetimi,yobaz yaftasını yedikten sonra.Buna sebep olan sebeplerden bazıları da işte bu cahillik,bu eşeklik,bu yozlaşma vs. dir.