Her Canlı Bir Gün Ölümü Tadacaktır

2004 te güzel! bir uygulama başlamıştı İstanbul sınırları içinde.Trafik kazalarını azaltmak,şöförlerin hız sınırına riayet etmesi için yol kenarlarına hasarlı araba ve mankenler koymuşlardı.(Bir tanesi yeni sahradan hareme inen yolda ,inerken solda çıkarken sağda kalıyordu).Aracı ve mankenleri görenlerin (ki bu benim düşüncem değil konu ile ilgili yapılan açıklamadır) has.ir lan benimde sonum böylemi olacak diye düşünmelerine sebep olup daha arabalarını daha dikkatli kullanmalarını sağlayacakmışmıştı.Bizim vatandaşlarda ters tepki yaratmış olacakki bu güzel sosyal uygulama kaldırıldı.Ne de olsa "lan ben 200 basarım azrail yetişemez" diye düşünen güzel insanlar var yurdumda.

Belediyelerin böyle konulara eğilmesi tabiiki olması gereken birşey ve halkında olabildiğince riayet etmesi lazım ama böyle ürküterek de olmazki.Hani diyorum Allah'tan bu tip sosyal hamleler hem fazla değil,hem de memlekette bu tip yaratıcı fikirler fazla çıkmıyo.

Vajinismusu olanlar için ne maketi konurdu mesela yol kenarına?Aman aman şeytan kulağına diyorum=)

Sonra Zincirlikuyu'daki başlığa ismini veren ayet.Ya kardeşim bu ülkede kaç kişi immortal olduğunu düşünüyorki bu yazı oraya yazılmış.(Hz. Ömerin ölümü hatırlamakla ilgili hikayesini anlatmayın bana biliyorum) Yani ölümle ilgili Kur'an-ı Kerim' den bula bula bunumu buldunuz.Ulan adam oraya gidiyorsa zaten ölümün ne olduğunu biliyordur , ama giden çocuklara yazık.Bir baba "baba bir gün bende ölecekmiyim" sorusuna nasıl cevap verebilir?Tamam fazla ajitasyon olabilir ama 1 çocuğun bile bunu sorma ihtimali varsa işin içinde bir yanlışlık var demektir ,ki soru öyle komplo teorileri arkasından veya süper beyinler tarafından türetilecek birşey değil.Henüz büyümedikleri için bizimki gibi bulanık mantık değil de basit mantık kullanan bir çocuk için gayet kolayca düşünülebilecek bir soru.

Sonra düşünüyorum,ölümle ilgili güzel birşeyler yazılsa milleti ölmeye sevkediyolar derlerdi.Olamazmı yani,burası Türkiye.Tamam vazgeçtim yazı kalsın orda=)
1 Response
  1. Adsız Says:

    şu vajinismus konusunda uyarı maketleri yol kenarlarına koyulsaydı hurda araba maketlerine de gerek kalmazdı elbette.

    zincirlikuyu yetkilileri "yazı kalsın orda" talebini kesinlikle dikkate alacaklardır eminim.