Şurdan, Bi de Burdan

İnsan gezmeyince, evde kös kös oturunca yazacak birşey bulamıyor. Eksta sebepleri bir yana koyarsak, küresel ısınma blog dünyasına da sekte vuracak bu gidişle.

Axel etkileşim yapmasından korkadursun, ben Redd'in albümünü dinledim, beğendim, tavsiye ettim. (Bu arada Axel'im n'oldu çarşı cezası mı kitlediler? =) )

Hazır müzikten açılmışken konu devam edelim. Uzun süre birlikte çalışıp ayrılmayan müzik gruplarına,(MTV ağzıyla,yaya yaya Beeannd ler) saygım büyük. Özellikle gitarist,baterist ve bilimum .."ist"lerine daha da büyük. Demek bu insanlar egosuz, komplekssiz insanlar ya! Sadece solistin ön planda olduğu,sanatın sondan 2.likte süründüğü, küme düşmeye oynadığı bir memlekette egolarını arka plana atıp sadece sevdiği işi yapmak saygı duyulacak bir iş gerçekten.

Bi' de şeyi düşünmüşümdür hep. Acaba şarkıları nasıl yapıyorlar? 3-4-5-? beyin kitleleri peşlerinden sürükleyecek ortak notalar üzerinde nasıl buluşuyorlar? Aralardında ki tartışmalar oluyor mu, lafı dinlenmeyen elemanın sözü dinlense daha güzel şeyler ortaya çıkar mı acaba ?

Zamanında google olsaydı biz de eni vaci vakkke demekten kurtulurduk. Şarkıyı söylerdik, muhatabımız da "aa ha.iktir ya sen orda ne dediğini anlıyo' musun?" tepkisini verirdi ki,bu tepkiye rastlamayan kimse yoktur sanırım. RIP Jacko. Şahan'la analım kendisini.



Aslında Zugaşiberepe'yi anacaktım, Karadeniz'in asi çocuğu,muhalif çocuğu. Ruhun Şad olsun. Sağ üstte yaşamaya devam edeceksin. Keşke her insan senin gibi dik, dürüst, idealist olsa da , fikirlerimiz bu denli çatışsa.

Şimdi ben çalıştığım kurum altında değil de, kendi evimin çatısı altında darbe hazırlıkları yapsam masum oluyorum demek. Mühim olan o belge ya da kağıt parçasının her neyse, Tsk çatısı altında hazırlanmış olması mıdır, yoksa o belgenin Tsk kadrolu biri tarafından hazırlanmış olması mıdır? Biz ne kadar demokrasi yandaşıyız görüyorsunuz açıklaması ne demektir? Yani demokrasi yandaşı olmasak biz biliriz ne yapacağımızı demek mi bu? Demokrasi yandaşı olmayanlar tarafından yapılan darbeler malumumuz evet. Nasıl yeri gelince her Ak Partili bir değil deniyorsa,şimdi benzer açıklama Tsk için neden yapılmıyor? Ancak hepsi bir olsa da, olmasa da bildiğim tek birşey var. Şu yasa çıksın, darbecilerin hepsi yargılansın!

Bu memlekette insanı askerden soğutmak suç. Böyle bir yasa var evet. Askerilkten soğutmak suçsa, önce rütbeliler yargılansın. Askere gidip gelenler iyi bilir bunun sebebini.

Axel'im sıkma canını, yap etkileşimini


20. Redd - Vicdani Redd.mp3 - Redd
1 Response
  1. axel Says:

    4 kişilik ortalama bir grupta bir allahın 1 kulunda ego denen bişey olmaz mı? yoksa bende mi onun fazlası mı var... sen ne sorduysan bu meseleyle ilgili ben de uzun zamandır soruyorum. sonunda takdir edip çıkıyorum işin içinden...