Gidipte gördü,görüpte döndü,O tekrar alfabede

İnsanın Türkçesini toplamda 15 20 kelimeye kadar düşüren 5 aylık bir süreç. (bkz:altkura,üstkura,taşkura,torun,amca,şafak,mehtap,emredersin,anlaşıldı) Sonrasında işte yazacak çok şey olmasına rağmen hiçbirşey yazamıyorum, olanları birbirine doğru şekilde bağlayamıyorum. Zerre katkısı olmayan,çalıntı bir 5 ay. Vatana hizmet adı altında astsubaylara hizmet, kendilerine sınırsız yatış imkanı sunmak. Tayyip'e kızanlara selamlarımı iletiyorum. Askerlik, benim yaptığım yerde, bal gibi yan gelip yatma yeriymiş.

İskenderun'da geçirdiğim ilk 2 günü unutmam mümkün değil. Uzaya gönderilmiş maymun gibi mal mal etrafına bakınan 5200 acemi asker,başlarında kendilerini idare etmekten yoksun,talim öğretmeni adlı şahıslar, anfilerde gece 2 lere kadar süren askerliğe kayıt işlemleri, sabah 5 te bölük önüne dizilmeye başlayan her kişiden çıkan ilk cümlenin "neredeyim ulan ben" olması, çim üzerinde yatarken önünden geçen binbaşıyı gördüğünde,sağından soluna dönüp uyumaya devam eden çömezler.. 5 ayda bana 5 yıllık malzeme çıktı aslında, önce kendimi toplayıp normal hayatımda devam etmem lazım. Sivil oksijen baş dönmesi yaratıyor bunca zaman sonra.

Çölde kutup ayısı görmek,kutupta bedeviye rastlamak,ekvatorda iglo görmek tarzında bir durum Ankara-Elmadağ'da denizci olarak askerlik yapmak. 4 ay boyunca çeşitli kara havyanlarıyla münasebetimiz oldu,mesela tuttuğum nöbet esnasında kuleme dadanan sevimli bir tilki vardı,şayet kule nöbetini 15 gün değil de uzun dönem asker gibi uzun süre tutmuş olsaydım o tilkiyi evcilleştirirdim. Kendisi birliğimizin 2 besili tavuğunun kaybolması olayında da zanlı olarak aranmakta şu sıralar.

Aslında birliğin tam yeri Lalahan'da olmasına rağmen,izin kağıdına ısrarla Elmadağ yazılıyor.Bu sebepten dolayı,ben ve benden sonra 4 ay boyunca birliğe yeni katılan herkes,öncelikle Elmadağ'a uğradı,orada inzibata izin kağıdını gösterip,katılacağı birliğin esas yerinin Lalahan'da olduğunu öğrendi,hastahane yanındaki taksi durağından bir taksiye atlayıp 25 liraya Lalahan'a geldi.Bu olay istisnasız bizim birliğe katılan herkesin başına geliyor. Sanırım TSK ile taksi durağı arasında bir ilişki mevcut=)

Blog aleminde birşeyler seçilmiş ben yokken, öyle bir terbiyesizlik yapmışlar. Şampiyon aslında belliydi ama bu şekilde ekarte edilmişim. Sevdiğim bir çok blog kapanmış,ekonomik krizden olsa gerek diye düşünüyorum. "BİY" açılmış, şerrefsizim benim aklıma gelmişti repliğini canlandırdım ilk gördüğümde. NYG üstadın ufuk açan,gençlere örnek olan "aşk dediğin" serisi tam gaz devam etmiş.etc..

Axel denilen şahıs Kızılay'da da buldu beni,başka yer yokmuş gibi memlekette,askerliği de geldi dibimde yapıyor torunum. Toruun torun,geceler uzun,ötmez borun=) Hayırlı teskereler Axel'im.

Bizim takım tepetaklak oldu , o olaya hiç girmiyorum. Sıfatlarım arasına,yönetimimiz tarafından oluşturulan "coşkulu taraftar" nitelemesini de ekleyebilirim bundan sonra. Ev arkadaşımın meşhur bir sözü vardır, "dibe vurduğunda gidebileceğin tek yer en tepedir" diye. Umutla gelecek sezonu bekliyoruz artık.

Neyse ya , ben geldim işte.

2 Responses
  1. Leyla Says:

    sondan başlayayım;

    :D :D :D :D <--- bu karikatüre gelsin.

    hoşgeldin, yazılarını okumayı özledim, bu da sana gelsin. bana da bi limonata söyle, zira yemeden içmeden kesildim hemşerim. öyle işte..

    vay be.. bitti yani :)


  2. axel Says:

    allah belanı vermesin kefeli...
    böyle bir yazıya hiç hazır değildim