Zarf

Eren Derdiyok: Sezon başında Trabzonspor'dan teklif almıştım. Ancak benim futbol kariyerim açısından doğru bir teklif olmayacağını düşündüğüm için kabul etmedim. Şayeti Beşiktaş veya Fenerbahçe'den teklif gelirse bunu düşünürüm.''

Enflasyon sepetine futbolcularda eklensin.Hep söylenen vitrine çıkma olayı böyle birşey işte.

Bunun dışında eklentiler yapacak olursak:

Fatih Terime verilen bilmemkaçbin YTL teknik taktik açıdan pek umrumda değil açıkçası.

İşin iç yüzünü bilmemekle birlikte gurbetçi futbolcularımızın dediğine göre hepsi Türk Milli takımında oynamak istemiş ancak teklif gelmemesi sebebiyle diğer takımları seçmişler.Neden böyle açıklamalar yapmak zorunda kaldıklarını merak ediyorum açıkçası.Ne bize gol attılar diye vatandaşlıktan çıkarılacaklar,ne ülkeye adım atmaları engellenecek.O konuda avrupa ülkelerinden daha medeniyiz sanırım.Ancak dediğim gibi o açıklamaların nedeni ya bu adamların içinde milli takımımızda oynayamamak büyük yara olmuş,ya da politik açıklamalarla kendilerine Türkiye ye transfer olma kapısını açık bırakıyorlar.

Terimi eleştireceğim nokta şu olur;

Her gurbetçi adam bizim milli takımda oynayacak diye kaide yok.Şu an gurbetçilerimizin 4. jenerasyona ulaştığını düşünürsek bu tip firelerin yanı sıra kendi isteğiyle başka milli takımları seçecek vatandaşlarımızın olduğu göz ardı edilemeyecek bir olay.Kaldı ki bazılarının düşündüğü gibi 50 60 kişiden de oluşmuyor bu milli takım kadrosu.Ancak bu kadar parayı alan bir teknik direktörün ben bu işi çok iyi organize etmesi,ümit milli,19 yaş altı teknik direktörlerini bu oyuncuları keşfetmeye yönlendirmesi gerektiğini düşünüyorum.(görünen o ki şu an yapılandan daha fazlası yapılmalı bu konuda)En azından Türk Milli takımında oynamak isterdim diyen bir adam için ulan keşke bizim takımda olsaymış demek istemiyorum.Bu konuda da en büyük görev sanırım Fatih Hocaya düşüyor.

Hoca duy bu sesi.
0 Responses